Whatsapp ile sohbet et
1
Müşteri Desteği
Çevrimiçi
Merhaba! 👋 Size nasıl yardımcı olabilirim?
Şimdi
Hesabım
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol
Sepetim
Müşteri Hizmetleri
Müşteri memnuniyeti bizim önceliğimizdir. Bu nedenle, herhangi bir sorunuz veya sorununuz olduğunda, müşteri hizmetleri ekibimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır. Müşteri hizmetleri ekibimize e-posta, telefon veya canlı sohbet yoluyla ulaşabilirsiniz. Ayrıca, sipariş durumunuzu takip etmek veya iade işlemleri hakkında bilgi almak için de müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçebilirsiniz. Müşteri Hizmetleri sayfamızda size yardımcı olabilecek sıkça sorulan soruların yanıtlarını da bulabilirsiniz. Bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin, size yardımcı olmak için buradayız.
Aradığınız cevabı bulamadıysanız
bize yeni bir soru sorabilirsiniz..
Soru Sor
1- İade ve Değişim İşlemleri

Cayma Hakkı

6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği kapsamında; siparişinizi teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde cayma hakkınızı kullanarak ürün iadesi veya değişimi talep edebilirsiniz. Bu süre, ürünün kargo teslim tarihi ile başlar.

Nasıl Gönderebilirim?

İade veya değişim talebinizi aşağıdaki yollardan biriyle bildirebilirsiniz:

İade/Değişim İçin Kargo Bilgileri

İadeleriniz Yurtiçi Kargo ile ücretsiz olarak alınır. Kargoya teslim ederken görevliye firma kodu: 751621898 veriniz. Adres bilgilerimiz sistemde otomatik olarak görünecektir.

Alıcı
Art Enerji ve Çelik Anonim Şirketi
Halaskargazi Cd. No:108 Osmanbey
Şişli / İstanbul
Telefon: 0 (530) 259 77 17

İade Şartları

  • Ürün kullanılmamış, zarar görmemiş ve yeniden satılabilir durumda olmalıdır.
  • Ürünle birlikte tüm aksesuarlar, varsa orijinal kutu ve fatura gönderilmelidir.
  • Ürünün üzerindeki koruma bandı sökülmemeli, kesilmemeli veya hasar görmemelidir.
  • Koli üzerine koli bandı yapıştırılmamalı veya koli üzerine yazı yazılmamalıdır; aksi durumda kargo kabul edilmez.
  • Hijyen nedeniyle iç giyim, mayo ve çorap gibi ürünlerin iadesi kabul edilmez.
  • Faturasız iade kabul edilmez.

İade Süreci

  1. Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir.
  2. Ürün iade şartlarına uygunsa iade işlemi başlatılır ve 2–10 iş günü içinde tamamlanır.
  3. Uygun bulunmayan ürünler adresinize geri gönderilir.
  4. İade tamamlandığında tarafınıza e-posta ile provizyon kodu gönderilir. Banka süreçlerine bağlı olarak iadenin ekstrenize yansıması değişebilir;
  5. Kredi kartı iadeleri genellikle 7–10 iş günü, havale iadeleri 5 iş günü içerisinde gerçekleşir (banka süreçlerine bağlıdır).

Önemli: İade tamamlandıktan sonra provizyon kodu aldıysanız, ekstrenize yansıma gecikmesi durumunda provizyon kodunu bankanıza iletiniz.

İletişim

Sorularınız için bize her zaman ulaşabilirsiniz:
Web: brandelux.com.tr
E-posta: destek@brandelux.com.tr
Telefon & WhatsApp: 0 (530) 259 77 17

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.